top of page

MÜKEMMELLİK SÖZÜ

‘Unique Student Trips’ eğitimcilerle olağanüstü eğitim yolculuklarısağlamada ortaklık yapar. Birlikte, eğitsel hedeflerinizi karşılayan ve hayal gücünüzü her yönden aşan birprogram buluyor veya tasarlıyoruz. Standartlarımız yüksek vemükemmellik taahhüdümüz süreklidir.

Sonuç olarak, seyahat sadece bizim işimiz değildir,

aynı zamanda tutkumuzdur.

HAK ETTİĞİNİZİ BEKLEYİN

Turlarımız eğitim seyahatinde en iyi değeri sunar, çünkü biz öğretmenlerin bize en çok önem verdiğini söylediği ayrıntılarda mükemmel olmakla öne çıkarız. Otelin konumu, gıda kalitesi ve bolluğu, sürükleyici kültürel öğrenme şansı, tur tasarımı ve içine dahil edilenlerin sayısı, bunlar programınızın yapı taşlarıdır. Tam istediğinizi almanıza yardımcı oluyoruz.

KONUM

Merkezi oteller size gün içinde daha fazla zaman verir. Gidiş-geliş süresinden tasarruf edin, sabah kalabalıklarının üstesinden gelin ve güvenli, konforlu 3 ve 4 yıldızlı otellerimizde kalırken hava karardıktan sonrasını keşfetmeye devam edin.

KÜLTÜREL BAĞLANTILAR

Tasarım gereği eğitsel açıdan dinamik olan programlarımız deneyimsel öğrenmede en üst düzeyi temsil eder. Sürükleyici kültürel bağlantı aktivitelerimiz, öğrencilerin ziyaret ettikleri kültürlerin daha derin bir anlayışını ve değerlendirmesini geliştirmelerine yardımcı olur.

SİZE ÖZEL PROGRAMLAR

Herkese uyan kalıpta seyahatlere inanmıyoruz. Sizi tanımak istiyoruz, butik otelleri mi yoksa geniş odaları mı, daha akademik mi yoksa eğlenceli bir tur mu, yoğun günleri mi yoksa gezintiye ayrılan süreyi mi tercih ettiğinizi ve programınızın size tam olarak uygun düşmesini sağlamak istiyoruz. Ve daha küçük otobüs gruplarıyla, büyük bütçeli şirketlerinin yapamayacağı basit bir esneklik düzeyini (kaliteyi korurken) sunabiliyoruz.