top of page
Polonya Gezisi

POLONYA GEZİSİ

Gezi Hakkında:

Polonya, tarihte çok önemli kişilere ve olaylara ev sahipliği yapmış bir ülkedir. Nobel Ödülü’nün hayat bulduğu Madame Marie Cruie’yi tanımak, Frédéric Chopin’in ezgilerine ilham veren şehri görmek ve dünya tarihinin en büyük acılarının yaşandığı Auscwitch ve Birkenau Nazi Toplama Kampları'nı görerek yerinde tanık olmak öğrencilerin teori bilgilerini pekiştirmek ve anlamlandırmak adına turumuzun en önemli kazanımları olacaktır.

Program Akışı:

1. GÜN:

Programımıza, Varşova’ya varışımız takiben öncelikle şehrin en önemli bilim müzesi olan Koparnik Müzesi ziyaretimiz ile başlıyoruz. Sonrasında öğrencilerimize akşam yemeği için serbest zaman veriyoruz.

2.GÜN:

İkinci günümüzde öğrencilerimizi UNESCO miras listesinde bulunan Eski Şehir bölgesine götürüyoruz. Lazienki Parkı’nı gezdikten sonra Krakow şehri için yola çıkıyoruz. 6 saatlik bir otobüs yolculuğu sonrasında Krakow otelimize yerleşiyoruz.

3.GÜN:

Üçüncü günümüzde tüm günümüzü Energyland eğlence parkında geçiriyor sonrasında ise günü Krakow eski şehir bölgesini gezerek tamamlıyoruz.

4.GÜN:

Krakow’daki üçüncü günümüzde Wieliczka bölgesine hareket ederek UNESCO miras listesinde bulunan Tuz Madeni Müzesi’ni ve Avrupa’nın en büyük Nazi toplama kamplarından olan Auschwitz ve Birkenau Toplama Kampları'nı ziyaret ediyoruz. Son olarak Krakow şehir merkezinde serbest zaman ile günümüzü bitiriyoruz.

5.GÜN:

Polonya’daki son günümüzde,İstanbul uçuşumuz için tekrar Varşova’ya hareket ediyor ve turumuzu tamamlıyoruz.