top of page
Londra Gezisi

LONDRA GEZİSİ

Gezi Hakkında:

Bu 4 günlük gezimiz, öğrencilerimizin Londra’daki bir İngiliz üniversitesinde öğrenci yaşamının ve eğitiminin nasıl olduğunu görmeleri için muhteşem bir fırsat olacaktır. Bu turumuzda öğrencilerimiz, ‘Mile End’ semtinde bulunan ‘Queen Mary University of London Halls’ kampüs yurdunda gerçek öğrencilerin kaldığı tek kişilik odalarda kalacaklardır. Bu kampüs konaklaması, onlara gerçek okul hayatının ruhunu tanımaları fırsatı verecek olup gerçek öğrenciler ile aynı havayı solumalarını sağlayacaktır.

Program Akışı:

1. GÜN:
Londra’ya varışımıza takiben öncelikle şehri tanıma fırsatını bulmak için dolu dolu bir panoramik tur ile başlıyoruz. Bu turumuz sırasında; Big Ben, Parlamento Binası, Buckingham Sarayı ve daha birçok özel yerleri geziyor olacağız. Aynı zamanda insanlık tarihi, sanat ve kültür açısından çok önemli olan ‘The British Museum’ u ziyaret etme fırsatını bulacağız. Sonrasında ise ‘West End’ semtini geziyor ve öğrencilerimizi dünyaca ünlü ‘Aladdin Müzikal’ veya ‘Lion King’ müzikalini izlemeye götürüyoruz.

2.GÜN:
İkinci günümüz ise öğrencilerimize İngiltere’de bulunan en büyük üniversitelerden birisinde eğitim hayatını görebilme fırsatı sunacaktır. Bu turumuzda üniversite yetkilisi ile kampüsü ziyaret etme ve eğitim hakkında daha fazla bilgi alma şansı yakalayacağız. Öğle yemeğimizi de bu üniversitenin kampüsündeki öğrenciler ile aynı yerde yeme fırsatı bulacağız.

3.GÜN:
Londra’daki üçüncü günümüzde ise öğrencilerimiz için bol adrenalinli ve eğlenceli bir gün planladık. Tüm gün boyunca Londra’nın en büyük tema parkı olan ve aynı zamanda İngiltere’nin en vahşi macera parkı olarak da bilinen ‘Chessington World of Adventures’ parkında tüm gün eğleniyoruz.

4.GÜN:
Son günümüzde ise İstanbul uçuşumuz için Londra havalimanına transferimiz ile turumuzu tamamlıyoruz.