top of page
Kanada Üniversiteler Gezisi

KANADA ÜNİVERSİTELER GEZİSİ

Gezi Hakkında:

Kanada’nın ve dünyanın önemli eğitim kurumlarını ziyaret ederek farklı eğitim sistemlerini ve uygulamalarını deneyimlemek için oluşturulmuş eğitim turudur. Bu prestijli okulların kampüslerinde bulunmak, yetkilileriyle görüşüp birebir iletişim kurabilmek, Kanada’da üniversite eğitimi almak isteyen öğrencilerin kafasındaki soru işaretlerini silip kariyer planlamalarını şekillendirmek adına önemli bir adım olabilmektedir.

Program Akışı:

1. GÜN:

Turumuz İstanbul- Toronto uçuşumuz ile başlıyor. Toronto Havalimanı’na varışımız ile otelimize transfer oluyoruz.

2.GÜN:İkinci günümüz Yonge Street, CN Tower, Skydome, Lakeshore, Queen Street, City Hall, China Town’dan oluşan Toronto şehir turu ve son olarak Eaton Center’da alışveriş molasından oluşuyor.

3.GÜN:

Kanada’daki üçüncü günümüzde öncelikle öğrencilerimiz ile Toronto Üniversitesi kampüsünü ziyaret ediyoruz.  Kampüs ve Kanada eğitim sistemi ile ilgili bilgilendirildikten sonra Niagara Şelaleleri gezimiz için yola çıkıyoruz. Niagara’ya varışımız ile birlikte kısa bir panoramik tur yaparak serbest zaman veriyoruz. Sonrasında Toronto’ya geri dönüyoruz.

4.GÜN:

Ottawa şehrine hareket ediyoruz. Yolculuk sırasında 1000 Adalar tekne turumuzu yaparak Fulford Academy’i ziyaret ediyoruz. Ottawa’ya varışımız ile birlikte kısa bir panoramik tur yaparak otelimize yerleşiyoruz.

5.GÜN:

Kanada’daki beşinci günümüzde Montreal’e doğru hareket ediyoruz. Varışımızı takiben ilk olarak Mc Gill Üniversitesi kampüsünü gezerek eski Montreal’e hareket ediyoruz. Panoramik turumuz sırasında, Mont Royal Milli Parkı, China Town, Olimpiyat Stadyumu, Notre – Dame Bazilikası’nı ziyaret ederek günümüzü sonlandırıyoruz.

6.GÜN:

Quebec City’e doğru hareket ediyoruz. Varışımızı takiben panoramik yürüyüş turumuza başlıyoruz. Turumuz sırasında, Yeni Şehir, Eski şehir ve Frontenac Şatosu’nu gezerek serbest zaman veriyoruz. Günümüzü Montreal’e dönerek sonlandırıyoruz.

7.GÜN:

Yedinci günümüzü Montreal Park La Land Eğlence Parkı'nda geçiriyoruz.

8.GÜN:

Kanada’daki son günümüzü, en ünlü dünya markalarını çok uygun fiyatlara bulabileceğiniz Premium Outlet Montreal alışveriş merkezine ayırıyoruz. Sonrasında İstanbul uçuşumuz için Montreal havalimanına hareket ederek turumuzu sonlandırıyoruz.