top of page

FRANSA AIRBUS FABRİKASI

Öğrenciler, havacılık ve havacılıkla bağlantılı sektörler hakkında sektörün profesyonellerinden teknik ve pratik bilgi alma, hem sektörel hem de sosyal olarak akıcı iletişim kurma, üretim süreçlerine ve disiplinlerine şahit olma, küresel bakış açısı geliştirme gibi kazanımlar elde etmektedir.

Saat ve Yer

27 Eki 2022 05:00 – 30 Eki 2022 23:30

Barcelona, Toulouse, Toulouse, Fransa

Etkinlik Hakkında

1. Gün

Türk Hava Yollarının TK 1853 sefer sayılı uçağıyla saat 07:40’da İstanbul Havaalanından Barcelona’ya uçuyoruz. Panoramik Barcelona gezimizde, Marina, Colombus Sokağı, Ünlü Batllo Evi ve Mila ev yapıları, La Sagrada Familia, Olimpiyat Stadı, Eski Boğa Güreş Arenası, İspanya ve Catalunya Meydanı, La Ramblas Caddesi ve Calatrava Kulesi görülecek yerler arasındadır. Turumuz sonunda otelimize dönüş ve konaklama otelimizde.

2. Gün

Otelde alacağımız kahvaltının ardından Barcelona şehrini keşfetmeniz ve alışveriş için öğrencilerimize tam gün serbest zaman veriyoruz. (Dileyen öğrencilerimizi Dali Müzesine götürüyoruz)

3. Gün

Sabah otelde yapacağımız kahvaltının ardından Fransa’ya geçiyor ve Perpignan şehrine geçiyoruz. Panoramik şehir turumuz ardından Carcasonne’ye transfer oluyor ve şehri panoramik gezip öğle yemeği için mola veriyoruz. Son durak olarak Toulouse’ye geçiyor ve şehri panoramik olarak geziyoruz. Akşam otelimize yerleşme ve serbest zaman veriyoruz.

4. Gün

Sabah erken saatlerde alacağımız kahvaltının ardından Airbus Fabrikasını ziyarete gidiyoruz.  Jean Lagardere olarak adlandırılan bu üretim tesisi, 800 kişilik ve 480 milyon dolar değerindeki Airbus A380'in son montajının yapıldığı yerdir. Bina 470 metre yüksekliğinde ve 122 bin metre kare büyüklüğündedir. Turumuz esnasında ilk olarak açık alanda yer alan A 380’in üretim bantlarının sistemi incelenecek, ikinci etapta tesise entegre bir terastan uçağın tüm üretim prosesi görülecek, son etapta ise test, ölçümleme ve sertifikasyon işlemleriyle ilgili kısımlar uçağın ilk uçuşu ve denemeleri hakkında bilgilendirmeler verilecektir. Fabrika ziyaretimizin sonrasında Fransa’nın havacılık endüstrisinin kalbi Toulouse kentinin havacılık tarihi açısından önemli gelişmelerinin ve hava taşıtlarının sergilendiği, 15000 metrekare alanda yer alan Aeroscopia müzesi’ni ziyaret edeceğiz. Ziyaretimizin ardından havaalanına transfer oluyor ve Türk Hava Yollarının TK 1806 sefer sayılı uçağıyla saat 17:40'ta İstanbul’a hareket ediyoruz. Saat 23:10’te İstanbul havaalanında oluyoruz.